8 Ağustos 2013 Perşembe

Flormar Mat Allık


Flormar allık yazısıyla karşınızdayım. Bu allığı mat allık arayışım sırasında buldum. Allık kullanmaya yeni yeni başladığım zamanlarda ışıltılı allıklara hemen alışamadım ve mat allıklar kullandım.



Benim allığımın rengi 86 numara. 6 gram ağırlığında 24 ay kullanım süresi olan bir ürün. İçerisinde çok iyi olmasa da kesik uçlu bir fırçası mevcut. Tazelerken kullanılabilir gün içerisinde.



Kendime turuncu tonlu renkleri yakıştırdığım için bu rengi seçtim. Tamamen mat bir ürün bu sebeple doğal bir görüntüsü var. Kalıcılığı iyi değil fakat pigmentasyonu iyi olduğu için uzun süre kullanılabilecek bereketli bir ürün. Umarım yazımı beğenmişsinizdir.

Sevgilerle Buse..

2 yorum:

  1. Bende bayılıyorum şeftali renkli allıklara.Güle güle kullan takibe aldım bende beklerim canım. :)

    YanıtlaSil