20 Ağustos 2013 Salı

Günün Makyajının Malzemeleri - FOTD




İşte günün makyajı :)

Maybelline affinitone kapatıcımı kızarıklıklarıma ve problemli yerlerime uyguladım. 
Göz altlarıma garnier bakım roll-onunu uyguladım.
Göz kapaklarıma Avon far bazı uyguladım sadece göz kapağımın rengini eşitlemek amaçlı.
Gözümün içine Flormar beyaz göz kalemi uyguladım. 
Eyeliner yerine Avon Glimmerstick göz kalemlerinin mocha flash rengini uyguladım. 
Kirpilkerime favorilerimden olan One by One rimeli tek kat uyguladım. 
Dudağıma her gün uyguladığım balmı ve Oriflame Pink Love rengini uyguladım.
Son olarak da yanaklarıma Flormarın allığını uygulayıp renklerdirdim :)
Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Blogumu beğendiyseniz beni takip etmeyi unutmayın lütfen :) 

Sevgilerle Buse..



4 yorum:

  1. Harika bi yazı olmuş.Zevkle okudum .Rujun rengıne de bayıldım desem yeridir.Bana da beklerim.Sevgileer :)

    http://senistiyorruj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ben de severek kullanıyorum o ruju :) hemen bakıyorum sayfana :)

      Sil
  2. ya hayatım o flormar terracotta pudra 22 numara değil mi?
    bayılırım ben ona♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o :) ben de çok seviyorum hem allık hem aydınlatıcı gibi :)

      Sil