17 Ağustos 2013 Cumartesi

Maybelline Color Tattoo 24hr-Permanante Taupe (Tough as Taupe)


Bu gün sizlere eminim daha önce yazısını birçok kez okuduğunuz bir üründen bahsedeceğim. Maybelline Color Tattoo 24hr krem far bendeki renk  Permanante Taupe (tough as taupe). Kahve gri gibi bir renk elimdeki. İçinde sim yok mat bir renk kalıcığının da gayet başarılı olması nedeniyle günlük makyajlarda tek başına kullanılabilecek bir ürün. yapısı çok kremsi değil fakat uygulamada herhangi bir sıkıntı yaratmıyor. Özellikle indirimlerde yakalarsanız mutlaka alın derim. Umarım beğenmişsinizdir.

Blogumu takip ederseniz sevinirim :)
Sevgilerle Buse..

4 yorum:

  1. Merhabalar canım,
    Bloğun hayırlı olsun. Artık ben de takipteyim. Bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmmm.....:))

    YanıtlaSil
  2. ben de bu rengine hasta olmuştum ilk denediğimde. uzun süre indirim olsunda alayım diye bekledim ve geçen %50 watsons indiriminde hemen kaptım :)
    smokey eyes için bire bir!

    ben de bloguma beklerim. ojeler ve tırnak süslemelerimi yazıyorum :)
    www.ojeler.blogspot.com
    sevgiler

    not: bu arada yorumlarda kelime doğrulamayı kapatırsan daha kolay yorum yazabiliriz :) ayarlardan yapabilirsin

    YanıtlaSil
  3. İndirimde almana sevindim tavsiyen için de teşekkür ederim yaptım söylediğin ayarı :) hemen bakıyorum sayfana sen de benim bloğumu beğendiysen burdan ve bloglovinden takip edersen sevinirim :)

    YanıtlaSil