15 Ağustos 2013 Perşembe

NYC Eyeliner

Bu gün bir eyeliner hakkında konuşmak istiyorum. NYC eyeliner 889 extra black bu keçeli kalem şeklinde olanlardan 2al 1öde kampanyasından ikisini 8 tl gibi bir fiyata almıştım. Başlarda daha kullanışlı bir üründü fakat birkaç sefer sonra yeterince renk vermemeye başladı. Eyelinerı çektiğimde silik bir siyah elde etmeye başladım. Sürüş açısından kullanışlı olsa da renk verme konusunda benim için başarısız kaldı. Umarım yazımı beğenmişsinizdir. 

                                        Sevgilerle Buse

2 yorum:

  1. kalem eyelinerların bir kısmında bu silik silik olma problemi yaşanabiliyor

    YanıtlaSil
  2. Haklısınız hep jel kullanmıştım bunu kullanımı kolay olur diye denedim ama maalesef hoşlanmadım ama yine NYC likit fırçalı eyelinerı deniyorum ondan memnunum onun da yazısı yakında gelecek :)

    YanıtlaSil