18 Ağustos 2013 Pazar

The Balm-Ima Goodkisser


İşte bu günün yazısı :)
Bu gün size The Balm Ima Goodkisser rujundan bahsetmek istiyorum.
Altındaki etiketin rengine baktığınızda daha şeftali tonlu bir rujla karşılaşacağınızı düşünüyorsunuz fakat aslında hafif şeftali alt tonlu pembe bir ruj. Mat değil hafif ışıltılar içeriyor.
 Sanırım içinde mentol gibi bir şey var çünkü sürüldüğünde dudakta bir ferahlama hissi yaratıyor :)
Nemlendirme özelliği orta düzeyde yani altına bir nemlendirici ile uygulanırsa daha iyi olur. Kalıcılığı iyi denebilir.
Çok dikkat çekmeyen doğala yakın bir pembe olduğunu için günlük hayatta kolaylıkla kullanılabilir.
Gratis'in özel günlerde yaptığı indirimlerde yakalarsanız mutlaka denemenizi tavsiye ederim.
Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Bloguma takipçi olmayı unutmayın.

Sevgilerle Buse..

6 yorum:

  1. Merhaba Canım,
    Bloğunu çok beğendim, izlemeye aldım,
    bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle,
    İzmir'den selamlar...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim hemen bakıyorum sayfana :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bloğunu çok beğendim senide beklerim http://birdevamfilmigibi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. aa çok güzel renkmiş♥
    canım blogun hayırlı olsun bu arada:)
    hoşgeldin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş buldum canım :) evet renk çok güzel tam günlük kullanmalık indirimde yakalarsan mutlaka al derim :)

      Sil
    2. hoş buldum canım :) evet renk çok güzel tam günlük kullanmalık indirimde yakalarsan mutlaka al derim :)

      Sil