2 Şubat 2014 Pazar

Alışveriş-Watsons-Gratis-Penti

Bu gün yaptığım alışverişte aldıklarımla karşınızdayım.
Kullandıkça tektek yorumlarımı da yazacağım.

1-Watsons Ballı Saç Maskesi: Daha önce severek kullandığım bu ürüne uzun zaman sonra tekrar başlamak istedim. (Watsons : 8,50 TL)

2-Balmi Dudak Balmı: Çok beğenilen bu ürünü merak ettiğim için alıp bir denemek istedim. (Watsons : 9,99 TL)

3-Loreal Pure Zone Temizleme Jeli: Daha önce bir indirimde aldığım bu ürün bitince yenisini almak istedim. Sivilceleri azaltmaya yönelik olan bu ürün salisilik asit içeriyor. (Watsons : İndirimli : 10,90 TL)

4-Bebak Makyaj Temizleme Mendili: Uygun fiyatlı ve güzel bir makyaj temizleme mendili arayışındayım denemek amaçlı aldığım bir ürün. (Gratis: 3,90 TL)

5-Fresh and Soft Makyaj Temizleme Mendili: (Gratis: 3,50 TL)


6-Penti Termal Tayt: Kışın pantolon içine kullandığım bir ürün indirimde yakalayınca kaçırmak istemedim. (Penti: İndirimsiz: 11,95 TL İndirimli: 5,98 TL)

7- Penti Korseli Kilotlu Çorap: Uygun fiyatı görünce dayanamadım 2 tane aldım. (Penti: 3,70 TL)

Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Her türlü yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgilerle Buse..

2 yorum: