24 Mayıs 2017 Çarşamba

Yves Rocher - Kuru Ciltler için Besleyici Duş Yağı

 

    Bugün sizlere severek kullandığım bir cilt bakım ürününden bahsetmek istiyorum.

    Ürünümüz Yves Rocher markasına ait " Kuru Ciltler İçin Besleyici Duş Yağı " isimli ürün. Kapaklı bir şişede ve ürün miktarı 200 ml.

    İçeriğinde yulaf özü bulunan bir yağ. Bitkisel formülü mevcut renklendirici ve paraben içermediği belirtilmiş.

    Ürünün kullanımı çok pratik ve benim de çok sevme sebeplerimin başında yer alıyor. Duşta ıslak vücuda uygulanıyor. Ürün şişede yağ şeklinde iken ıslak deri ile temas ettiğinde süt forma geçiyor. Ürünü uyguladıktan sonra tek yapmanız gereken durulanıp duştan çıkmak.

   Nemlendirmesi çok başarılı. Ürün çok kolay emiliyor ve deriyi yağlı bir his bırakmadan yumuşacık ve neme doymuş hale getiriyor. Çok da bereketli bir ürün az bir miktarla nemlendirme sağlıyor.


Ben hem kullanım kolaylığı ve yanı sıra nemlendirmesinin başarılı olması sebebiyle severek kullanıyorum. Hatta 2. şişemi aldım ve kullanmaya başladım. 

Ürüne Yves Rocher mağazalarından ya da online olarak sitesinden ulaşabilirsiniz. 

Liste Fiyatı: 22,90 TL

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere..




Firma ürün bilgisi:
"Çok kuru ciltleri besler, yumuşatır.
   Banyo yaparken beslenen cildiniz ile zaman kazanmanın keyfini çıkarın! 
   Duştan çıkmadan önce ıslak vücuda uygulayıp durulanarak çıktığınızda, cildiniz anında beslenir ve cildinizde saten bir his bırakır. Yağ bazlı dokusu suyla temasında süt formuna geçer ve vücutta yağ hissi bırakmaz.
   Yağ bazlı dokusu suyla temasında süt formuna geçer ve vücutta yağ hissi bırakmaz.
   Dermatolojik kontrol altında test edilmiştir. Bitkisel formülü, %98’den daha fazla doğal içeriğe sahiptir. Ayrıca mineral yağ, renklendirici ve paraben içermez."


3 yorum:

  1. Başka bir markanın duş yağını çok severek kullanmıştım.Yves Rocher'da aklımda olsun.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil